kış tatili

Ben yıllık iznimde genelde uludağa kaymaya giderim. Yine böyle bir zamandı yıllık iznimi aldım bavulumu hazırladım ve yola koyuldum. Otobüsün kalkmasına 20 dakika kala terminale vardım ve hiç bekleme yapmadan otobüse oturdum. Otobüste en ön koltukta oturuyordum. yan koltuğum boştu ve içimden şimdi hangi kıro oturur diye düşünürken gözüme otobüsün önünde biri çarptı. boyu biraz kısa idi ama mükemmel    bir vucüdu vardı. Neredeyse göğüsleri kazaktan dışarıya fırlayacaktı. Bir baktım geldi yanıma oturdu. Ben bu fırsatı kaçırmamalıydım.Neyse yola çıktık. Bir    süre sonra sohbete başladık adı elifti ve büyük bir şirkette sekreterlik yapıyordu.Oda benim gibi yıllık iznini uludağda geçirecekti. Neyse biz .    sohbet ederken zamanın nasıl geçtiğini anlamadan araba uludağa vardı. şansa aynı dağ otelinde kalacaktık. İkimizde odalarımıza çekildik.Sabah kayak yapmak için    çıktığımda onuda oraya giderken gördüm. Hemen peşine takıldım birlikte kayalımmı dedim. tabiki neden olmasın dedi. ve zirveye doğru çıktık.çok yukarıya çıktığımız için kimseler yoktu. Havada biz çıkarken bir şey yoktu .    ama birden tipi başladı göz gözü görmüyordu. hemen bir oluğa girdik. o yanındabir şey getirmemişti bende ise bir tane battaniye vardı zaman ilerledikçe üşümeye başladık. kimselerde gelmiyordu bize bakmaya çünkü çok yukarılardaydık. Gel beraber battaniyenin altına girelim ısınırız dedim oda başka çare yok peki dedi ve battaniyenin altına girdik . çok yakındık birbirimize bana döndü ve biraz uyuyalım sabaha kadar diner herhelde dedi bende peki dedim.döndü o muhteşem götünü ve yattı ben yüzüm ona dönük yattım aradan bir süre geçtikten sonra götü bana değdikçe benim ufaklık dimdik oldu ve    onun götüne değiyordu şimdi uyanır ve bana kızar diye korktum .    ve arkamı dönüp yattım sabah olduğunda tipi durmuştu ve aşağıya inmiştikHiç bir şey farketmemiş gibiydi. akşam yemeğe indim bir baktım oda kırmızı kısacık bir elbise giymiş geldi beraber yemek    yedik. barda bir şeyler içerken kulağıma eğildi ve dün akşamki götüme değen o sert şeyi içime istiyorum dedi ve odaya çıktı. bende tabi hemen peşinden.Kapıyı çaldım daha kapıyı açaraçmaz dudaklarına yapıştım nefes almamacasına öpüyordum sonra yavaş yavaş aşağıya inmeye    başladım. Elbiselerinin askılarınıağzımla indirdim içindede kırmızı dantelli sütyen ve külot vardı ben hemen elimi sütyenin kancasına attım daha açar açmaz    gögüsleri mermi gibi fırladı çok dik ve çok büyüktü hemen emmeye başladım oda beni soyuyordu bu arada benimde altımda yanlızca şortum kalmıştı aşağıya doğru eğildi şortu indirdi ve birden benimkini emmeye başladığında zevkten öleceğim sandım o malımı emerken    bende külodunu sıyırdım ve götüne parmaklarımı yavaşça sokmaya başladım Daha fazla dayanamadım ve elifi kaldırıp yatağa fırlattım. benimki dimdik olmuştu.    Elifin amı tüysüz ve taptaze idi. Üstüne yattım dudaklarından öperken birden aleti içine soktum ama öyle bir çığlık attıki bütün    otel gelecek sandım. daha sonra yavaş yavaş gidip gelmeye başlayınca oda zevk almaya başladı artık alışmıştı hadi sevgilim daha hızlı    diye mırıldanıyordu .ben hızlanınca dayanamadı ve boşaldı bende boşalmak üzereydim .    çıkardım ve ağzına verdim bir iki gidip geldikten sonra ağzına boşaldım. her tarafı döl olmuştu göğüslerindeki dölleri ben yalayarak temizledim ve kulağına seni arkadan yapmak istiyorum dedim. peki ama yavaş    dedi domaldı. ben aleti sertleştirdikten sonra yavaşça yanaştım sokmaya uğraştım ama çok dardı girmiyordu. sonra krem sürdüm birden yüklendim girdi .    ama yine bir çığlıkla Gidip gelmeye başladım ama kan akıyordu arkadan istersen duralım dedim hayır dedi. ben bir süre    sonra titreyerek boşaldım. daha sonra defalarca birbirimizi yaptık o günden beride beraberiz.Gönderen: yanlız adam