ablamla anneme tecavüz ettim

Aslında ensest ilişkilerden bu hikayeleri okumadan önce ilgilenmezdim ama ablama karşı her zaman bir ilgim vardı. Ablam 29 yaşında, balıketli, sarışın, kara gözlü bir hatundur. Sürekli seksi kıyafetler giyer. Ve herhalde bu sebebten dolayı onu oldum olasıya sikmek istemişimdir.3 Sene önce evlendi. Benim bi de aynı apartmanda oturan kankim var. Sürekli beraber takılırız ve hiç kız arkadaşımız olmadı. Bir ay önce evde oturuyordum. Ablam bize geldi. Üzerinde mavi bir kolsuz bluz ve altında mini kot eteği vardı. Ten rengi kulotlu çorapta giymişti. Annemle beraber kadın kadına sohbet ediyorladı. Daha sonra annemin bankaya gitmesi gerektiğinden dışarı çıktı. Bende ablamı okşayabilmek için çareler arıyordum.Slow bir kaset koydum ve şaklabanca dans edelimmi diye sordun ablama. Ablamda balıklama atladı. Birbirimize yapışık bir şey şekilde dans ediyorduk. Ben bi anda eteğinin içinden götünü avuçladım. Ablam çok şaşırmıştı ve çok kızdı. Bende mecburiyetten bıraktım. Daha sonra kankiyi aradım ve olanları ve yapmak istediklerimi aynen anlattım. Çok şaşırmış ve çok mutlu olmuştu. Çünkü ikimizde ilk defa bir hatunu sikecektik. Hemde ne hatun.Bunun üzerine vakit kaybetmeden bana geldi. Ablam salonda oturuyordu. Kanki ile beraber ablamın yanına gittik. Ablam korkmuştu. Ellibir oynayalımmı diyince rahatladı ve masaya gitmek için ayağa kalktı ve osırada ablamı kucakladım ve odaya götürdük. Ablam bize yalvarıyordu ama çıldırmıştık artık. Yatağa bırakınca bacakları dahada açıldı ve ten rengi kulotlu çorabının altından bacakları çok seksi gözüküyordu.Verdiği frikikleri düşününce…Ablamı hemen bağladık. Bu sırada zil çaldı ve annem gelmiş olmalıydı. Kanki onuda sikelim dedi ve ben ilk başta karşı çıktım. Ama 50 yaşın verdiği olgunluk, tecrübe ve bana verdiği frikikleri düşününce okeyi verdim. Bizim bu şekilde tecavüz etmemiz çok zordu. Bu yüzden aşağı sokaktaki taksicileride çağırdım. Kanki annemi odadan uzak tutmaya çalışıyordu ve taksiciler gelinceye kadar bunu başarmıştı. Şimdi on kişiydik. Annemin üzerinde ten rengi kulotlu çorap ve uzun bir elbise vardı. Göğüsleride bayağı büyüktü. Annem taksicileri niye geldiğini ordu ve bende odaya gelde söyleyeyim dedim. Annem odaya gelince ablamı yatağa bağlı bir şekilde gördü ve şok geçirmişti.Hemen arkasına döndü ama arkasında sekiz kişi vardı. Kanki annemi yakaladı ve onuda yatağa attı. Şimdi on erkek tarafından sikilmek için bekliyorlardı. Kanki kameramı aldı ve olayı tamemen amatörce görüntüledik. İlk başta ablamı sonrada annemi amından götünden siktim. Sonra annemi memelerine yumuldum ve uçlarını adeta yiyordum. Annem ise acıdan ve zevkten kıvranıyordu. Bu sırada diğer elemanlarda annemim amıma girmiş, ablam ise altı erkeğin arasından acı içindeydi çünkü kanki iice hayvanlaşmıştı. Ve 12 el ablamın her tarafında geziniyordu. Grup halinde defalarca yaptık ikisinide.İkiside amından çok sikilmişlerdi ama götten hiç yememişlerde taaki bu güne kadar. Artık iice sapıtmıştık anneme amına ve götüne kanki ile beraber çift el girdik. Bu sırada ablam ise bardağa doldurduğumuz 10 kişinin dölünü içti. Sonra tabiiki ablama çift el daldık hatırı kalmasın die. Annem ile ablama baktığımda gördüğüm manzara korkunçtu. Amları ve götleri iice açılmış ve vücutları morluk içindeydi. Bu olaydan sonra kocası ablamı boşadı. Ablamda hamile herhalde onuz bekliyordur.

Read Moreby rootablamla anneme tecavüz ettim için yorumlar kapalı

anneme hediyemiz

Annem 42 yaşında fakat taş gibi kadındır ve annemi ben ufakken evde beyaz iç çamaşırlarıyla dolaşırken görüp geceleri babamla sevişme seslerini duyduğumdan beri annemi çıplak görüp cinsel organının bir yabancı tarafından sikildiğini görmek gibi bir arzum var.içkisine hap atıp arkadaşlarıma siktirmeyi bile düşündüm.O hafta annemin doğum günü vardı ve babam odama girip bana “anneni nasıl buluyorsun evlat?” dedi bende çekinerek “güzel” dedim ve o da biraz azmış olcakki “peki anneni birinin altında sikilirken görmek istermiydin deyince şok oldum ve ya istemezse deyince fark etmez biz zaten ona doğum günü hediyesi olarak bir jigolo vercez, artık zorlada olsa sikişcek bütün gece. Neyse sonunda bitane bulduk (Erkan) adam 1,85 boyunda kaslı ve yakışıklı esmer biriydi. Olayı ona anlattık ve bu olayın annem istemeyeceğine göre zorla olması gerektiğini söyledik kabul etti. Annemin resmini gösterdiğimde zaten sen istesen de istemesende bu kadını yaparım dedi. Ertesi gün annem ofisinden eve döndüğünde Erkan,ben ve babam onu gizli bir yerde bekliyorduk. Annem yatak odasına girip soyunmaya başladı erkan bana bak benim için hazırlanıyor dedi ve yerinden çıkarak odaya daldı ve üstünde yalnızca donu vardı.Annemin üstünde de yalnızca don kalmıştı, annem adamı görünce bastı çığlığı erkan annemin ince bileklerinden tutup yatağa attı ve iki parmağıyla tuttuğu kilodu annemden kopardı bu arada babamla benim ağzımızın suyu akıyor ikimizde kabarmış sikimizi sıvazlıyorduk. Erkanda o arada annemin kılsız amına dil darbeleri atıyor annemi zevkten bağırtıyordu sonra 69 pozisyonuna girip kendi donundan sıyırdığı 20 cmlik kalkık sikini annemin ağzına soktu (gırtlağına kadar) bir müddet sonra annemi kucağına alıp sikine oturttu ve başladı hoplatmaya. Annemde sik delisi gibi inliyordu.Sonra babam dayanamadı ve beraber saklandığımız yerden çıktık ikimizin de siki açıkta kalkık duruyordu benim elimde kamera vardı babam ulan bu karıyı her gün beceriyorum ama şu amcığı görünce gene canım çekiyor, ananın bal kutusuna bak olum nasıl koca yarağı içine alıyor,sende çek bunu kameraya tamam baba dedim ve babamda erkana yardıma gitti ve doğum günün kutlu olsun karıcım umarım beğenmişsindir deyip sikini annemin ağzına soktu böylece annemi grup sikiyorlardı erkan anamın götüne kayarken babamda ağzına veriyordu bende filme alıyordum o gece sonunda annem babam ve hediyesi erkan tarafından defalarca farklı şekillerde sikildi bende 31 çekerek memelerine attırma şansı bulmuştum.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66