1 hafta cılgınlarca sex yaptık

Öcelikle Kendimi Tanıtmak İstiyorum. Ben 190 boyuna 90kilo ağırlığında teakwondo sporuyla uğraşan ama su an gıtmıyom artık sitemize yapılan itirafları okumak en büyük…

Posted On

evli çiftleri seviyorum 1

Merhaba ben mehmet daha önce de yaşadığım bazı olayları buraya yazmıştım bu yazdığım olay emin olabilirsiniz bazıları buraya sadece fantazisini yazar benimkisi tamamen…

Posted On

ev sahibime aşık oldum – 1

MERHABALAR.HIKAYEME BASLAMADAN ONCE BU SITEYI BANA BIR ARKADASIM GONDERDI ICIN ONA TESEKKUR EDERIM.HIKAYEM TAMAMEN GERCEKTIR VE BANA BU SITEYI ONEREN O ARKADASIM SAYESINDE…

Posted On

bitmeyen yaz 1

. Yalnız bir çocuk sayılırdım,pek arkadaşım yoktu ve 18 yaşıma gelmeme rağmen henüz bir sevgilim olmamıştı. Yalnız geçen yıllarım boyunca öğrendiğim bir şey…

Posted On

yasadim ve yasattim 1

YAŞADIM VE YAŞATTIM 1 sizlere daha yeni başımdan geçen bir anımı yazmak istedim…… Beni bilenler bilir. Bilmeyen için kısaca bi tarif edeyim. Ben…

Posted On

çılgın ama güzeldi 1

selam arkadaşlar ben istan bullu biririm isimler tama men gizlidir hikayem tamamen gercektir vede 9 ocak akşamı başımdan geçmiştir avcılar E 5 yolundan…

Posted On

serpil hanım ve kız kardeşi 1

Merhaba arkadaşlar ben tolga ilk hikayemde serpil hanımın kız kardeşiyle olan ilişkişmizi anlatmıştım şimdi ise dün akşam yaptığımız üçlü grup seksi anlatmak istiyorum…

Posted On

tepe tepe sikin -1

Bİrgün bütün arkadaşlar evde toplandik pİzza yİyoruz. Tam 6 kİşİyİz son dİlİmİ ben almak İstedİm hemde bİr kiz arkadaşim    almak İstedİ İkİmİzde…

Posted On

gercek hikayeler 1

Selam adim umut sizlere bundan itibaren size nasil kiminle sikistigimi yazicam.ben uzun yillardan beri almanyada yasiyorum,cicekle evlendim,ilk basta herkesteki gibi normal sekisiyorduk ben…

Posted On

bukakke 1

Bukakke -1- Herkese merhaba ben Ankaradan Elif sizlere başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorum. Bir gün evde oturuyordum ve canım çok sıkılıdı…

Posted On