ilk tecrübe için en iyi yöntem masaj

Kocamın Hediyesi Masör merhaba ben melis 27 yaşındayım kocamı tanıyana kadar evlenmeyi hiç düşünmüyordum kocam üniversite eğitimini Amerika da görmüş uzun yıllar orada…

Posted On

kim istemez ki 2 tane

Selamlar hepinize,once kendimi tanitayim ben zerrin 20 yasinda erkekleri bastan cikaracak bir fizigim var.1 ay once basimdan gecen bir olyayi sizlerle paylasmak istedim.Komsumun…

Posted On

Burcu Ablanın Borcu Bitti

ben 19 yaşında bir gencim babamın bakkal olması sebebiyle yaz aylarında onun yerine bende dükkanda kalmak zorunda kalıyorum 3 hafta önce başıma gelen…

Posted On

benim ufaklıkta iş varmış =)

arkadaşlar Mobil Porno Hikayeleri anlatacağım hikaye gerçektir, penisimin küçüklüğünden yakınırdım hep çünkü kalkık hali 8 cm di bu yüzden piskolojim bozulur ilişkiye giremez…

Posted On

hocamı hamileyken siktim be

Slm ben kerem bu olay başımdan üniversite hazırlık sınıfındayken gecti. Sınıfımda 33 kişiydik ve oturaklar kolcaklıydı yani sıra masa falan yoktu. Ders hocamız…

Posted On

ikisinide sikiyorum

bir gün evde kimse yoktu ben de işten gelmiş tim anaktarım cepimde kapıyı açtım içeri geçtim yemek yedim sonra internetin başına geçtim biraz…

Posted On

çok güzeldi siki

Ben 18 yaşındayım antalyada yaşıyorum güzel bi kızım 3 senelik bi ilişkim var 2 hafta önce sevgilim yanıma geldi pansiyona yerleşmişti bende sabah…

Posted On

Üvey kızkardeşimle ilişkimiz

Herkese merabalar. Bugün anlatıcağım hikayem üvey kızkardeşim Tutkuyla aramda olan bi hikaye.Aslına bakarsanız şuan kucağımda oturuyo ve bunu yazarken çoğu kısıma müdahale edicek…

Posted On

kocasıyla beraber karısını

selam arkadar hikayeleri yayınlayan siteye ve yaşadığım olayları ilgi gösteren sizlere çok tşkler..ben izmirden kaan 28 yaşında başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak…

Posted On